maanantai 16. joulukuuta 2013

Joulukalenteri 10.12.2013



Mitä kaikkea olen harrastanut Leean kanssa

Leean kanssa aloin ihan ensimmäiseksi käymään agilityä. Leea oli nopea oppimaan jo pennusta saakka, joten agilitynkin se oppi nopeasti. Huomasin heti alussa mikä on Leean lempieste. Se on A-este, jota monet koirat vierastaa koska se on niin korkea, mutta minun pikku Leenukki ei sitä todellakaan pelkää. Jos putki oli vaikka A-esteen vieressä ja huusin ”putki”, alussa Leea meni aina A-esteelle. Kun sanoin sille ”ei”, niin se vaan meni A-esteen yli ja sitten tuli mun luokse ”sanoitko sinä jotain -ilmeellä”. Ei siinä muuta voinut kuin nauraa ja yrittää uudestaan.

Olen käynnyt Leean kanssa yhdessä seurakisassa jossa tultiin kolmanneksi. Nykyään ei olla treenattu agilityä koska ei ole ollut aikaa. On eräs poni, jonka kanssa menee nykyään kaikki aika. =)


Olen käynyt Leean kanssa näyttelyissä välillä ja ne on menneet aina vaan paremmin kun Leea on tullut vanhemmaksi ja minä kokeneemmaksi. Tällä hetkellä en harrasta Leean kanssa mitään erityistä kun ei vaan aika riitä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti